Kome je do morala u politici, neka ide u NSPM

Kosovo za vize i kilo salame

Komentari (21) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 petak, 22 jun 2012 11:43
ZV
Konacno, posle toliko rada na takvom stanju stvari, doslo je i to vreme da se postavi pitanje: koga je uopste i briga?
Preporuke:
37
1
2 petak, 22 jun 2012 13:03
Anka Krajina
"Kad tučen tuče da ne bi plak'o"... Možda i to vreme nekad dođe?
Lopta je još uvek pred našim golom i nema izgleda za protivnapad.
"Jedna slamka među vihorove..."
Preporuke:
30
0
3 petak, 22 jun 2012 13:34
Svetozar D.
Otkud ideja da je Milosevic bio kabadahija? On prosto nije mogao da dozvoli, da mafija dodje na vlast.
Preporuke:
43
8
4 petak, 22 jun 2012 13:47
Miki BG
Slažem se skoro u potpunosti sa autorom komentara. Šta nam je činiti ni sam ne znam, ali i mene zaista vredjaju izjave ne samo naših političara da nikada nećemo priznati nezavisno Kosovo, već još više oni koji nas pritiskaju svi silama da to uradimo a kažu da oni to ne traže. Zaista, nisu ludi da to tako javno i ogoljeno kažu, ali sve ono što traže vode ka tome. Mislim da je Jeremić bio odličan igrač, šef diplomatije, koji i sada na otvoren ali principijelan način brani da Srbija učini i jedan korak ka priznanju Kosova kao nezavisne države. Na tiome treba istrajati, pa neka "Vlada Kosova" sačeka ulazak u EU kada im granice neće biti važne, a do tada da se suzdrže primene državne sile prema Srbima koji ne žele prištinsku vlast.
Preporuke:
22
4
5 petak, 22 jun 2012 13:53
PREDRAG R.
GREŠIŠ PRIJATELJU, JA GA NUDIM I BEZ IKAKVIH PROTIVUSLUGA SAMO DA REČ kosovo VIŠE NE ČUJEM U ŽIVOTU... A DA, I TO DA DODAM: BEZVIZNI REŽIM UOPŠTE NIJE BEZVEZNI tj. ODOH U MINHEN A KO HOĆE, SRETAN MU PUT U (severnu) MITROVICU.
Preporuke:
4
80
6 petak, 22 jun 2012 14:37
SM.
Jedina zamerka na članak je:Zašto su delovi napisani u rebusima.Možda u Srbiji čitaoci i znaju o kojim se osobama radi,ali mi u dijaspori teško.
Preporuke:
19
0
7 petak, 22 jun 2012 16:06
Misa
Kosovo je izgubljeno onog trenutka kad vecina stanovnika Kosova vise nije zelela da zivi u sastavu Srbije. Posle toga si samo mogao da odlazes taj trenutak ali ne i da ga zaustavis.
Danas isto to gledamo u Bosni, drzava koju veliki deo naroda nece na kraju mora propasti.
Preporuke:
4
39
8 petak, 22 jun 2012 16:38
Naslov
Zašto se tekstu o jednom veoma ozbiljnom problemu daje neadekvatan i primitivan naslov (kilo salame)?
Preporuke:
2
19
9 petak, 22 jun 2012 18:02
Rin o-o to
Neozbiljno i protivrečno. Autor je od početka bio protiv Miloševića (mnogi su tada bili pa su iznedrili ovo danas što se zove „političarima i državnicima“ na koje se autor žali) koji je pio viski(?) („glup“ Čerčil je pušio tompuse i pio šampanjac), inatio se celom svetu( jel zato što je branio KiM?), uveo nas u ratove (a desila se koordinisana agresija na srpski narod?) uveo piramidalne banke (?). Autor je zaboravio na ekonomske sankcije uvedene samo Srbiji na prostoru bivše SFRJ i na agresiju protiv Srbije koja je tada pripremana. Na kraju, za autora Metohija izgleda nepostoji. Pa ako je kilo salame onda je bar i pola kile leba.
Preporuke:
31
4
10 petak, 22 jun 2012 19:07
Aleksandar
Autor za Milosevica kaze da je "ekonomski uništio građane projektom piramidalnih banaka". Bogte, pogledajte koliko je Milosevic bio ispred svog vremena. Trebalo je ostalom svetu, pogotovu SAD, da dospe cak u 2008. da bi se na globalnom planu desilo unistenje ekonomije pomocu piramidalnih banaka.
Preporuke:
30
5
11 subota, 23 jun 2012 04:42
Gordana
Odlican tekst!Ispiranjem mozga, neadekvatnim resavanjem problema, bezalternativnom politikom EU,laznim samo-optuzbama srpske politike za raspad Jugoslavije i sve nastale ratove,...unisten je patriotizam u Srpskom narodu (nazalost, narocito mladjoj generaciji).
Covek(komentator) ode u Minhen verujuci da ce ga tamo docekati rasirenih ruku-ha,ha,ha.Kako ce se predstavljati?Dali ce steci postovanje pljujuci po sopstvenoj zemlji i narodu?Zalim takve iskreno!
Misa prica o VOLJI naroda da se odvoji od Srbije- imaju li ista prava i Baskijci, Irci i Skoti,... Sta bi sa pravima Srba u Hrvatskoj i Bosni."Cudni" i Zanimljivi kriterijumi!
PROGLEDAJTE POBOGU!!!!
Preporuke:
9
0
12 subota, 23 jun 2012 09:28
Dragoslavić
autor je zaboravio da pomene da je Đinđić potegao pitanje Kosova i Metohije i posle deset dana bio mrtav!
Preporuke:
8
4
13 subota, 23 jun 2012 09:42
Alef
Ulaskom u EU, a ceo Balkan ce uskoro biti tamo, granice gube smisao i svi sporovi oko nacionalnih manjina ce automatski biti reseni.

Ova glupost (bolje reci podlost) plasirana od strane izdajnika najbolje se rusi ovako: i ako su i Rumunija i Madjarska u EU, njihov spor oko madjarske manjine u EU ni malo nije izgubio na intenzitetu.Cudime da se autor teksta nije setio ovog argumenta.
Preporuke:
10
0
14 subota, 23 jun 2012 09:59
Biljana Sarkovic
Retko posteno napisan clanak o Kosovu. Jasno da covek zna mnogo vise nego sto je napisao,ali hvala. Probudio je patriotizam u meni. Dusa me boli za moje Kosovo, a ja cutim. Svi cutimo, gledamo sta rade i patimo. Ima nas dosta. Neka smo i u manjini, mi smo deca Srbije. Ne smemo da se umorimo, jer ona samo nas ima. Neke je izgubila. Moramo da verujemo da ce i nasa i njihova deca jednog dana sanjati isti san. I uraditi mnogo vise nego sto smo mi umeli. Prvi put u zivotu se javljam za komentar. Neka politicari i dalje pricaju da je izgubljeno. Necu da cutim. Nek nude kobasice i patike. Necu da cutim. Moj sin se mene nece stideti.
Preporuke:
4
0
15 subota, 23 jun 2012 10:25
Beli Orao
""Predrag..Sedlaj konja pa u MinKen Radosave reče Ljeposava u neko vreme(Đekna...).
Čovek ima pravo da misli o Slobodanu Miloševiću šta hoće, ali u odnosu na ove lepršave likove on je bio car careva.
Kod ovih, sa uglavnom ljubičastim kravatama, je sve lepo, krasno, fino, a oni nam prodaju MZB, odnosno salamu za Kosovo. O kakvoj Evropi mi pričamo. Treba samo pogledati članak Dejana Mirovića od neki dan i sve je jasnohttp://www.nspm.rs/ekonomska-politika/cetiri-ekonomska-argumenta-protiv-eu.html

Kako prezaduženi robovi, koji još nisu postali kmetovi, misle da vrate dug od 146 milijardi $(Mađarska). Nema šanse, pojeli su salamu. Meni je jedna novokomponovana Mađarica u neko vreme rekla da mađarski potrošač želi najbolju robu(vakumiranu šunku), a do juče je jela sapunjaru sa bugarskim paradaizom. Alo bre, i sad mi za tu istu salamu treba da damo deo teritorije zemlje.
Treba otvoreno reći, gospodo radite šta hoćete, ali MI ne priznajemo KiM van Srbije.
Preporuke:
9
1
16 subota, 23 jun 2012 12:50
Gavrilo
Možda u Srbiji čitaoci i znaju o kojim se osobama radi,ali mi u dijaspori teško.

Autocenzura je ushla u genetiku i shiri se generacijski.
Preporuke:
4
0
17 subota, 23 jun 2012 13:06
Simo
Nažalost,tako je! I Nikoliću kao da su u Briselu jasno dali do znanja, da bi mogao i sam u suseni Hagako bude puno pametovao.Na sličan način je i Vuk D.postao njihov podanik bez presedana.Jedino još Čedauzima živu lovu za svoje aktivnosti.Koga brine Kosmet i ne samo Kosmet.Izgledalo je kao da je Tadić odahnuo, kada je izgubio izbore, ali je očito upozoren da još mnogo toga nije odradio.Što se Kosmeta tiče , rekao bih da će sada sve da ide mno--go brže.Sada rade u tandemu Nikolić-Tadić uz svesrdnu pomoć Dačića.Moja zahvalnost za veoma jasno "uslikano" stanje odautora.
Preporuke:
5
0
18 subota, 23 jun 2012 13:08
alkar@miki bg
pitate se sta da radite?!nista...vi ste svoje napravili...da znate sta ste napravili znali bi di ste dosli i sta dalje,ovako nema za vas desničare nade da shvatite...
Preporuke:
1
7
19 ponedeljak, 25 jun 2012 15:21
Branko
Uz svo poštovanje, ne salžem se sa iznetim ocenama i stavovima.
Kosovo nije izgubila "dosovska" vlast,a jeste Miloševićeva.
Postoje određeni istorijski trenuci,kada se nešto
može učiniti. Koliko god imao loše mišljenje o "dosovskoj" vlasti,ona nije mogla ništa više učiniti. Slučajno ili ne, kada je Đinđić samo izgovorio nešto drugačije od bezličnog stereotipa srpske vlasti,bio je ubijen.
Nije dovoljno samo vojno osvojiti neki prostor. Treba ga integrisati u državni sastav.
Priliku da tako nešto učine,imali su kralj Aleksandar i vlast Kraljevine Jugoslavije, odnopsno SHS, prema modelima kako je to rađeno u prvoj polovini XX veka (Grci, Turci,Italijani u Istri i Nemci na raznim stranama).
Milošević je imao priliku da podeli Kosovo,bez ikakve muke i na mnogo povoljniji način po nas, pa to zbog populističkih razloga nije učinio. Dobili bi dobar deo Kosova,a da ne govorim o daljoj implikaciji tog poništavanja "avnojevskih" granica. Šta sad može da se uardi?
Preporuke:
0
1
20 ponedeljak, 25 jun 2012 22:54
XXX
@Beli Orao

E, znao sam da si nekad bio SPS-ovac, a sad se ložiš na vanparlamentarne radikale, sa sve Mirovićem!
Preporuke:
0
0
21 utorak, 26 jun 2012 12:15
Legia Semlin
A đe je taj Minken, u vr' ga..... (kad smo već kod Đekne). Predraže, imenjače, ako ti je do MinKena, slobodno idi, lepo je tamo. Ali nemoj tuđe da daješ - kad budeš bio spreman da pokloniš svoj stan ili svoj auto (ako imaš, a sumnjam), onda pokloni i tuđe.Tekst ima naznake patriotizma, ali nije sasvim tačan. Nit je Milošević bio takva kabadahija, nit je tako opljačkao narod. Tada "opljačkani" narod živeo je relativno pristojno i pod sankcijama. Danas, u demonkratiji, "neopljačkani", nemamo ni za 'leba.Takođe sumnjam da mu je jedini kosmetski motiv bio da očuva dobro ime. Možemo da se sa njime ne slažemo oko koječega (sankcije RS, očigledno nesnalaženje u savremenom, doduše užasnom, svetu, barabe - što u porodici, što u partiji, koje nije uspeo da kontroliše...) - ali Kosmet izgubio nije. Ni vojno! A danas ga dajemo dobrovoljno, bez metka, potpisima.
Preporuke:
0
1

Anketa

Da li će, po vašem mišljenju, „Zajednica srpskih opština“ na KiM biti formirana do kraja 2023. godine?
 

Republika Srpska: Stanje i perspektive

Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner